Carte d'Or yeni üretmiş olduğu farklı çeşitlerde dondurmalar için Facebook entegreli online-offline fikir çalışması istedi. Ürünlerin farklı çeşitlerinin aynı anda çıkması müşterinin karar vermesini zorlaştırıyordu. Biz de müşterimizin kolay karar alabilmesi için "Benim Selection'ım" adlı uygulamamızı yaptık. Katılımcılar daha önceden deneyimleyerek lezzetli buldukları Carte d'Or Selection ürününü Facebook üzerinden beğenerek kendi Selection'ını seçti. Marketlere her Selection Mini için farklı stant kuruldu, Facebook üzerinden alınan her beğeni stantta bulunan dijital tabelaya yansıdı ve toplam oylar ile müşterimizin karar vermesi kolay ve eğlenceli bir hal aldı.
Uygulamamızın kullanıcılar tarafından yapılan Twitter paylaşımları ile ulaşılan kişi sayısı
1.528.800 kişi
Uygulamamızın kullanıcılar tarafından yapılan Facebook paylaşımları ile ulaşılan kişi sayısı
3.877.800 kişi
Künye
Müşteri: Algida
Reklam Ajansı: Youth Republic
Kreatif Direktör: İlkay Yıldız
Kreatif Grup Head: Özlem Karakurt
Reklam Yazarı: Serhat Gökay, Fatih Mıstaçoğlu
0 yorum :
Yorum Gönder